نیکان لوستر

لوستر مناسب مبل راحتی + اسپرت

زمانی که در مورد دکوراسیون منزل صحبت می شود توجه به نورپردازی نقش ویژه ای در ایجاد روحیه و فضای مناسب ایفا می کند. همچنین اگر مبلمان منزل به سبک راحتی یا اسپرت باشد باید لوستر مناسب مبل راحتی یا اسپرت انتخاب شود. زیرا لوسترها زیبایی و ظرافت خاصی به فضای خانه به ویژه فضای نشیمن می بخشند. البته انتخاب لوستر مناسب و زیبا که با مبل اسپرت یا راحتی شما هماهنگ باشد تقریبا چالش برانگیز است.

ست کردن لوستر با مبل راحتی در دکوراسیون

در دنیای مدرن لوستر مناسب مبل راحتی و ست کردن لوستر با مبل راحتی در دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر لوستر با مبل هماهنگی نداشته باشد، زیبایی منزل به حد کمال نخواهد رسید. همچنین مبلمان مناسب معیار خوبی جهت طراحی و تزیین منزل شما است. پس در صورت تصمیم به خرید لوستر باید عوامل زیادی را هنگام انتخاب لوستر در نظر بگیرید. بنابراین از عوامل موثر در خرید لوستر برای مبلمان به سبک راحتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ست کردن لوستر با مبل راحتی در دکوراسیون

سبک و جنس لوستر

قدم نخست جهت انتخاب لوستر مناسب مبل راحتی، توجه به جنس و سبک آن است. زیرا باید لوستری انتخاب شود که مکمل سبک مبل منزل باشد. بنابراین مبل راحتی و مدرن، لوسترهای ساخته شده از متریال هایی همچون برنز، مس و نقره را می طلبد یا مدل لوستر چوبی برای سبک روستیک انتخاب مناسبی می باشد.

برخی از انواع لوسترهای مناسب مبل راحتی را می توانید در ادامه مشاهده کرده و از همینجا اقدام به خرید نمایید.

1,000,000 تومان لوستر 6 شعله مدرن فلز مدل حباب دار
500,000 تومان لوستر 3 شعله مدرن فلز مدل حباب دار
3,000,000 تومان لوستر 10 شعله فلز مدرن مدل اسپرت
2,100,000 تومان لوستر 6 شعله مدرن فلز مدل برمودا

اندازه و مقیاس لوستر

مقیاس و اندازه نیز از فاکتورهای مهم در انتخاب لوستر مناسب مبل راحتی هستند که باید هنگام ست کردن و تطبیق با مبل راحتی در نظر گرفته شوند. همچنین اندازه لوستر نباید خیلی کوچک یا بزرگ باشد. پس قانون انتخاب لوستر برای مبلمان راحتی و فضاهای مختلف این است که عرض آن یک سوم باشد. زیرا این کار تعادل لازم را در فضا ایجاد کرده و از هجوم لوستر به نشیمن جلوگیری می کند.


رنگ لوستر

یکی دیگر از فاکتورهی دخیل در انتخاب لوستر مناسب مبل راحتی همان رنگ است که باید زمان ست کردن آن را در نظر بگیرید. البته فرد به سلیقه خود رنگی را انتخاب می کند که متضاد یا مکمل رنگ مبل باشد. این موضوع به ظاهری بستگی کرد که فرد می خواهد به آن دست یابد. برای مثال اگر رنگ مبل شما خنثی است یک لوستر پررنگ همچون آبی یا قرمز می تواند به فضا رنگ بخشد. همچنین مبلمانی با رنگ روشن یک لوستر به رنگ خنثی همچون مشکی یا سفید را می طلبد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین رنگ برای لوستر

 

ست کردن لوستر با مبل راحتی در دکوراسیون

لوستر مناسب مبل اسپرت

امروزه لوسترها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند تا با هر نوع دکوراسیونی مطابقت داشته باشند. یکی از انواع لوستر مناسب مبل اسپرت همان لوستر آویز است که در مدل ها و شکل های خاصی به بازار عرضه می شود. این نوع لوستر سبک های مینیمال و مدرن را نیز پوشش می دهد. همچنین لوسترهای مدرن سقفی دیگر حالت پر زرق و برق و مجلل ندارند و بهترین گزینه برای منزل با مبل های اسپرت محسوب می شوند. البته این نوع لوسترها با ظاهری عجیب و غریب طراحی و تولید می شوند و بیشتر به صورت شاخه ای یا اس ام دی می باشند. لوسترهای ال ای دی نیز برای مبلمان اسپرت بوده و با یک کنترل می توان شدت رنگ و نور آنها را تغییر داد.

انواع لوستر برای مبلمان سبک اسپرت

لوستر مناسب مبل اسپرت در سبک مدرن طراحی و تولید می گردد. همچنین این نوع لوستر را می توان در جنس های متفاوت با فرم ها و استایل های بسیار جالب و خلاقانه خریداری نمود. برای مثال برخی از این لوسترها با جنس فلز و شاخه های مستقیم و صاف که نوارهای ال ای دی از وسط آنها رد می شود. البته تصور عموم از یم لوستر ایده آل برای مبل اسپرت این است که افزودن کریستال های پر زرق و برق در این وسیله روشنایی جایی ندارد. اما عکس قضیه صدق کرده و لوسترهای مناسب مبلمان اسپرت همین مدل های کریستالی هستند.
فرم های ساده همچون دایره ای، مربعی و مستطیلی بهترین انتخاب برای لوستر مناسب مبل اسپرت هستند. البته این سبک لوستر مدرن بوده و بیشتر با میله های آلومینیومی ساخته می شود. همچنین یکی از ویژگی های جالبن این نوع لوستر، تغییرپذیری شکل آن است که می توان لوستر را به صورت طبقه ای و یا یکدست قرار داد. البته لوسترهای مناسب مبلمان اسپرت نیز می توانند پر زرق و برق و کریستالی باشند. این لوسترها ترکیب شیشه و استیل ضد زنگ ساخته شده که در عین سادگی، ظاهری جذاب و زیبا دارند.

انواع لوستر برای مبلمان سبک اسپرت

نقش ارتفاع در انتخاب لوستر مناسب مبل اسپرت

در هنگام ست نمودن لوستر با مبل اسپرت باید به ارتفاع آن توجه کرد. زیرا لوستر باید در ارتفاع مناسب نصب شده باشد تا علاقه بصری و میزان مناسبی از نور را در فضا ایجاد کند. در حالت کلی فاصله پایین ترین قسمت لوستر تا زمین 7 فوت است تا اعضای منزل زمان رفت و آمد با مشکل مواجه نشوند. البته ست کردن لوستر با مبل اسپرت چالش برانگیز است و نمی توان به آن برچسب غیر ممکن زد. پس فرد با توجه به ارتفاع، رنگ، اندازه، جنس و سبک می تواند یک لوستر هماهنگ با مبل اسپرت انتخاب نماید. 

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.