نیکان لوستر

لوستر برای پذیرایی 50 متری

انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 یکی از ابزارهای کاربردی و مهم در تزیین و نورپردازی خانه محسوب می شود. البته منازل با متراژ کم نیز می توانند از یک لوستر زیبا نهایت بهره را ببرند. همچنین امروزه به علت مدرنیت و گرایش افراد جامعه به استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، شکل و شمایل منازل دچار تغییراتی نیز شده است. بنابراین انتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی در متراژ 50 متری یکی از این تغییرات به شمار می رود. البته لوسترهای مناسب فضاهای 50 متری در سایزها و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. در نتیجه پروسه انتخاب و نورافشانی منزل را آسان می نمایند.

نکات انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری

نکات انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری

دقت به اصول و نکات انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری اهمیت زیادی دارد چرا که هر نقطه از منزل جهت روشنایی و زیبایی به این وسیله نیاز دارد. همچنین افراد زیادی به سراغ اصول و نکات انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری می روند و باید بر مبنای قوانین حاکم بر دکوراسیون داخلی این ابزار روشنایی را خریداری نمایند. البته برخی دیگر گمان می کنند که انتخاب و خرید لوستر مناسب این متراژ، امری دشوار است. دلیل این موضوعی عدم تخصص و آگاهی افراد در انتخاب لوستر است. بنابراین زمان انتخاب لوستر برای پذیرایی با متراژ 50 متر باید به نکات زیر توجه کرد.

مشخص نمودن هدف از خرید لوستر

هنگام انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری باید در مرحله نخست هدف خود را از خرید این وسیله روشنایی مشخص کرد. پس بهترین راه حل مشاوره با فروشنده است. زیرا لوسترها از لحاظ کارایی با همدیگر متفاوت بوده و هر نوع لوستر مکان، متراژ و فضای مختص به خود را می طلبد.

اندازه لوستر

یکی از نکات کلیدی در انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری توجه به اندازه و سایز آن است. پس برای پذیرایی با این متراژ باید لوسترهایی در ابعاد کوچک را انتخاب و خریداری کرد. بنابراین رعایت این نکته به فرد کمک می کند تا نظم و هماهنگی خاصی به فضا ببخشد. پس پذیرایی هایی با متراژ 50 متر، لوسترهایی با شاخه های کمتر را می طلبد. زیرا نورپردازی زیاد برای این متراژ از فضا جالب نیست و چهره ناخوشایند و زنده ای به خانه می دهد.

نکات انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری

ارتفاع لوستر

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری، ارتفاع است که باید با ارتفاع سقف هماهنگی داشته باشد. همچنین پذیرایی هایی با متراژ کم و ارتفاع کوتاه، لوسترهای چسبیده به سقف در طرح های متنوع نیاز دارند.

جنس لوستر

جنس لوستر یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب لوستر برای پذیرایی 50 متری است. البته لوسترها در جنس های مختلفی از جمله شیشه، چوب، فلز، برنج و برنز طراحی، تولید و به بازار عرضه می گردند. پس هنگام خرید لوستر بهتر است جنس لوستر با سایر لوازم دکوری پذیرایی متناسب باشد تا فضا را زیباتر و جذاب تر به نمایش بگذارد. البته بهترین جنس لوستر برای پذیرایی همان برنجی، برنزی و آلومینیومی است.

بهترین لوستر برای پذیرایی 50 متری

امروزه علم طراحی داخلی پیشرفت زیادی کرده که در تولید انواع لوسترها به چشم می خورد. پس هر فرد باتوجه به اندازه لوستر، ارتفاع لوستر، جنس لوستر، بودجه و سلیقه شخصی می تواند بهترین لوستر را برای پذیرایی 50 متری انتخاب کند. بنابراین از بهترین لوسترهای این متراژ از پذیرایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لوستر برنزی

این لوسترها در سبک های سنتی و کلاسیک طراحی و تولید شده اند تا با دیگر لوازم دکوری از جمله فرش ها و پرده ها هماهنگ باشند. همچنین به دلیل سراحی جذاب و سنتی برای پذیرایی با متراژ 50 متر بهترین انتخاب محسوب می شوند.

لوستر فانتزی

لوسترهای فانتزی با شکل های غیر معمول، ترکیب رنگ های جذاب، استفاده از روش های خلاقانه در نورپردازی و ترکیب اجزا و مواد متنوع یک تاثیر شگفت انگیز و بسیار زیبایی در پذیرایی با متراژ 50 متری خلق می کنند. همچنین شکل و شمایل این نوع لوسترها وسیع و اغراق آمیز بوده و برای پذیرایی با متراژ بالا یک انتخاب هوشمندانه به شمار می رود.

بهترین لوستر برای پذیرایی 50 متری


لوستر با اشکال هندسی

امروزه طراحی لوسترهایی که از سطوح مختلف سه بعدی و اشکال هندسی الهام گرفته، نظر بیشتر طرفداران سبک مدرن را به خود معطوف کرده است. زیرا ترکیب مواد شیشه ای و فلزی همراه با یک نورپردازی مناسب در لوسترهایی با اشکال هندسی می تواند فضای پذیرای 50 متری به شیوه ای خلاقانه و شیک تزیین نماید.

12,000,000 تومان لوستر 12 شعله مدرن فلز دوبل
5,800,000 تومان لوستر 8 شعله فلز کریستال مدل ژینا
1,500,000 تومان لوستر 9 شعله فلز مدرن مدل الماس
400,000 تومان لوستر 3 شعله فلز مدرن مدل الماس

لوستر سنتی

این نوع لوسترها از ظاهری با طراحی موقر و آرام برخوردار هستند که داستان ویژه ای از اطراف خود بازگو می کنند. همچنین طراحی شگفت انگیز و شیک این نوع لوسترها برای فضاهایی با طراحی های کلاسیک و سنتی و پذیرایی های بزرگ بسیار مناسب هستند. درنتیجه با سایر عناصر دکوراسیون تلفیق و هماهنگ می شوند.

لوستر کریستالی

یکی از پرکاربردترین لوستر پذیرایی 50 متری همان لوستر کریستالی است که با شفافیت و درخشندگی بالا منظره خیره کننده ای در پذیرایی ایجاد می کند. سایز این لوستر به آسانی تغییر کرده و می توان در سالن پذیرایی با متراژ 50 متر و یا کمتر به کار برد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

لوستر مناسب با مبل سلطنتی

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.