نیکان لوستر

داشتن خانه‌ای شیک و منحصر به فرد یکی از مهم‌ترین شروط آرامش ذهنی و روحی انسان در محیط خانه است. همه‌ی ما برای خرید بهترین مدل مبلمان و کنسول و سرویس خواب تلاش زیادی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم با داشتن بهترین نوع مبلمان دیزاینی فوق‌العاده داشته باشیم. یکی از مواردی که در اکثر موارد در دیزاین خلاقانه‌ی محیط نادیده گرفته می‌شود، لوستر است. لوستر‌ها اجزایی جداناپذیر از دکوراسیون داخلی هستند که نور پردازی محیط خانه را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. در این مطلب تلاش می‌کنیم چند نوع از بهترین انواع لوسترها را به شما معرفی کنیم.

 لوستر مناسب خانه های مدرن

20 مدل لوستر مدرن که دکوراسیون داخلی را متحول می کنند

لوسترها به عنوان یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون داخلی خانه‌ها از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما مدل لوستر مدرن با طراحی‌های خلاقانه و منحصر به فرد خود، توانسته است دکوراسیون داخلی را متحول کند. چندین نوع لوستر وجود دارند که به مدرن شدن محیط کمک شایانی می کنند که شامل:

  • لوستر پتینه: لوسترهای پتینه در واقع نوعی چراغ آویز هستند که حالت قدیمی و کهنه کاری شده دارند. گاهی وقت‌ها این لوسترها را با انواع متریال‌های دیگر مانند چوب، فلز و برنج ترکیب می‌کنند تا تشدید کننده‌ی حس کلاسیک دکوراسیون باشند. شما می‌توانید این نوع لوسترها را در دکورهای کلاسیک و یا حتی به عنوان یک آیتم جذاب در دکور مدرن استفاده کنید. محیط‌های بزرگ معمولا از این نوع لوسترهای پتینه‌ی استفاده می کنند و جلوه‌ی بسیار جذابی به محیط‌های مختلف می‌دهند، همچنین از این مدل‌ها معمولا در اتاق‌ها و شرکت‌هایی با تم سلطنتی هم استفاده می‌شود. قیمت لوستر پتینه بسته به جنس و نوع متریال استفاده شده و میزان ظرافت و بزرگی آن‌ها کاملا متفاوت است و نمی‌شود قیمتی یکسان برای آن‌ها مشخص کرد.
  • لوستر چوبی: لوسترهای چوبی در دکوراسیون ایرانی می‌توانند بسیار پرکاربرد باشند. این لوسترها معمولا حسی زمستانه و گرم به خانه‌های مدرن القاء می‌کنند. ترکیب این نوع لوسترهای چند شعله با لامپ‌های آفتابی و شومینه درون دکوراسیون غوغا به پا می‌کند. شما می‌توانید این لوسترها را با تم چوبی مبلمان ترکیب کنید و یک تم جذاب ایجاد کنید. قیمت این نوع لوسترها خیلی زیاد نیست و معمولا برای آپارتمان‌های کوچک و اتاق‌های اداری قابل استفاده‌اند.
  • لوستر چوب و فلز: ترکیب چوب و فلز در کنار هم همیشه طرفدار داشته و معمولا زیاد استفاده می‌شود. این نوع لوسترها بسته به طرح و اندازه‌ای که دارند، برای محیط‌های مختلف قابل استفاده‌اند. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع لوستر‌ها در محیط‌های خشک و رسمی استفاده می‌کنند. این محیط‌ها می‌توانند شرکت‌ها و محیط‌های اداری باشند یا حتی کافه‌هایی که تم مدرن و رسمی دارند. به هر حال شما برای استفاده از این نوع لوسترها به خلاقیت و ابتکار نیاز دارید تا بتوانید آن‌ها را برای خانه یا اتاق خواب استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم از این نوع لوسترها در ترکیب رنگی مشکی و سفید استفاده کنید تا زیبایی محیط شما دو چندان شود. لوستر‌های چوب و فلز معمولا قیمتی زیادتر دارند و در همه‌جا یافت نمی‌شوند، با این‌حال در فروشگاه نیکان لوستر شما می‌توانید انواع سفارشی و دلخواه خود را از لین مدل لوستر سفارش دهید.

حرف از دکوراسیون مدرن که می‌شود معمولا ذهن ما درگیر طرح‌ها و رنگ‌های تیره و نود می‌شود. این لوسترها هم دقیقا در این رنگ‌ها تولید می‌شوند. اگر محیط داخلی مد نظر شما هم تم مدرن و شیک دارد، می‌توانید از این نوع لوسترها در محیط خود استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های لوسترهای مدرن توانایی هماهنگ شدن آن با انواع دکوراسیون است که از سادگی آن حاصل می‌شود. به طوری که از این نوع لوستر مدرن در دکوراسیون‌های مینیمال جدید هم می‌شود استفاده کرد. این لوسترها معمولا در همه جا یافت می‌شوند و قیمت مناسبی هم دارند. فضای داخلی خانه شما با استفاده از لوسترهای مدرن از فروشگاه نیکان لوستر تحت تاثیر جذابیت و زیبایی قرار می‌گیرد. نیکان لوستر عرضه‌کننده بیش از 20 مدل لوستر مدرن از جمله پتینه، چوب و فلز، چوب و... است که می‌تواند جزو بهترین گزینه‌ها برای افراد خاص‌پسند باشد. در ادامه تصاویری از نمونه‌های محصولات ارائه شده توسط نیکان لوستر را معرفی می‌کنیم تا با لوسترهای مدرن‌ترین طراحی و انواع مختلف آن ها آشنا شوید. این لوسترها نه تنها نوردهی کاملی به فضای شما می‌دهند بلکه با طراحی‌های خاص خود به عنوان یکی از عناصر ویژه دکوراسیون داخلی منزل شما عمل می‌کنند.

 لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

لوستر مناسب خانه های مدرن

نیکان لوستر عرضه بهترین لوسترهای مدرن

هماهنطور که نمونه تصاویر لوسترهای مدرن نیکان لوستر را مشاهده کردید، تا به الان متوجه شدید که این فروشگاه عرضه کننده لوستر های مدرن است. توجه کنید که بخش زیادی از آیتم‌های این فروشگاه فوق‌العاده قابل تغییر و خرید سفارشی هستند، فقط کافیست که برای سفارش و اطلاعات بیشتر از بین انواع لوسترهای مختلف، لوستر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تماس با شماره های درج شده در سایت نیکان لوستر مدل مدنظر خود را سفارش دهید و با بهترین متریال و کیفیت در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.