نیکان لوستر

لوستر برای پذیرایی 20 متری

یکی از آیتم های اصلی در دکوراسیون داخلی لوستر است که نقش اساسی در جذابیت فضا دارد. این محصولات در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند که هر فرد متناسب با سلیقه، بودجه، متراژ ساختمان و ... می تواند بهترین نوع آن را تهیه کند. در واقع این محصولات برای تامین نور ضروری هستند و انتخاب مدل مناسب آن می تواند زیبایی منزل شما را دو چندان کند. البته برای انتخاب این محصول باید عوامل مختلفی را در نظر داشت تا براساس آن ها انتخابی مناسب تری داشته باشید. انتخاب لوستر برای پذیرایی 20 متری کار دشواری نیست و می توان از انواع مدل های سقفی و دیواری به صورت تکی و یا همزمان استفاده کرد. در واقع لوستر برای پذیرایی 20 متری باید بسته به فضای داخلی، نوع چیدمان، سبک دکوراسیون، میزان نور محیط و ... خریداری شود. با این تفاسیر برای تهیه این محصول باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا با خریدی مناسب نور محیط را تامین کنید، همچنین از آن به عنوان اکسسوری برای زیباتر شدن فضا استفاده نمایید. در فضاهای کوچک و 20 متری بهتر است از لوسترهای مدرن و مینیمال استفاده کنید، زیرا با این کار فضا بزرگ تر به چشم می آید همچنین هماهنگ کردن آن با دیگر وسایل آسان تر است. البته دقت داشته باشید در انتخاب این محصولات برای پذیرایی 20 متری به ارتفاع فضا نیز دقت داشته باشید.

لوستر برای پذیرایی 20 متری

5 پیشنهاد ویژه انتخاب لوستر برای پذیرایی 20 متری

برای چیدمان و طراحی داخلی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید، یکی از آن ها نورپردازی فضا است که متداول ترین وسیله برای این کار لوستر است. علاوه بر این مهم ترین کار در دکوراسیون داخلی انتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی است، زیرا این قسمت در معرض دید است و اهمیت ویژه ای دارد. با این تفاسیر برای آشنایی بیشتر در زیر به 5 پیشنهاد ویژه انتخاب لوستر برای پذیرایی 20 متری اشاره شده است

  1. مدل شعله ای کلاسیک: این مدل محصولات امروزه در انواع جنس برنج، آلومینیوم و ... تولید می شوند که ابعاد متفاوتی دارند و هر فرد متناسب با نیاز می تواند بهترین سایز آن را تهیه کند. مدل های کلاسیک بیشتر برای پذیرایی مناسب هستند که بیشتر به صورت سقفی تولید می شوند.
  2. مدل چوبی: مدل چوبی یکی از زیباترین نوع این محصولات است، محبوبیت ویژه ای بین عموم دارند و به وفور در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در انواع ابعاد، رنگ، مدل و ... تولید می شوند و به دلیل وزن کم بسیار پر کاربرد هستند.

500,000 تومان لوستر 3 شعله مدرن فلز مدل حباب دار
3,000,000 تومان لوستر 10 شعله فلز مدرن مدل اسپرت
7,500,000 تومان لوستر 10 شعله فلز و چوب طرح پتینه مدل خاتون
4,500,000 تومان لوستر 6 شعله فلز و چوب طرح پتینه مدل نارگل
  1. مدل حبابی فلزی: این نوع محصولات طراحی بسیار زیبایی دارند و اغلب در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شوند که مناسب اکثر فضاها به خصوص حال و پذیرایی هستند. طراحی مدرن این محصولات سبب شده محبوبیت ویژه ای پیدا کند و به زیبایی بیشتر فضای منزل شما کمک کند.
  2.  مدل کریستالی: این مدل جزء خاص ترین آویزهای موجود در بازار است که اغلب بدنه فلزی دارد و برای هر محیطی مناسب و کاربردی است. مدل کریستالی در رنگ های طلایی، کرومی و ... تولید می شود که هر کدام به نوبه خود جذابیت و زیبایی پذیرایی را بیشتر می کند.
  3. مدل آلومینیومی: یکی از مدل های محبوب آلومینیومی است که وزن نسبتا سبکی دارد از این رو بین کاربران محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. این محصولات در انواع بسیار متفاوتی تولید می شوند و سایزهای کوچک آن برای پذیرایی 20 متری بسیار مناسب است.

5 پیشنهاد ویژه انتخاب لوستر برای پذیرایی 20 متری

اهمیت تعداد شاخه لوستر و ارتفاع از سقف

افرادی که قصد خرید لوستر را دارند باید نکات مهمی را در نظر داشته باشند تا بر اساس آن ها انتخاب صحیحی انجام دهند. این افراد باید از اهمیت تعداد شاخه لوستر و ارتفاع ار سقف اطلاعات کافی داشته باشند زیرا در طراحی داخلی این موارد بسیار مهم هستند، به عنوان مثال در محیط هایی که متراژ کوچکی دارند می توان از محصولاتی که شاخه های کمتری دارند استفاده کرد زیرا تناسب ابعاد و تعداد شاخه با متراژ محیط بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی در زیبایی دکور دارد. یکی دیگر از موارد مهم ارتفاع این محصولات است که باید براساس ارتفاع سقف تعیین شود، برای مثال برای سقف های بلند باید از بندهای بلندتری استفاده کرد،  زیرا اگر ارتفاع آن زیاد باشد نور کافی به فضا نمی رسد. با این تفاسیر هنگام تهیه این محصولات حتما به تعداد شاخه و ارتفاع آن دقت کنید تا دکوراسیون داخلی زیباتر شود.نیکان لوستر با ارئه انواع لوستر پتینه، چوبی و... گزینه ایده ال برای شما خریداران لوستر است. تنوع بی نظیر محصولات نیکان لوستر خرید را برای شما راحت کرده است. مطابق با سلیقه و چیدمان خود لوستر خریداری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.