نیکان لوستر

خرید لوستر برای فضای کوچک مانند پذیرایی ۳۰ متری باید با دقت بالایی انجام گیرد. در واقع لازم است قبل از هر اقدامی و انتخاب هر گزینه‌ ای ابعاد فضا را در نظر بگیرید، علاوه بر این بر اساس نوع طراحی داخلی و دکوراسیون پذیرایی می‌ توانید از مدل‌ های متنوعی که در بازار عرضه می‌ شوند انتخاب خود را انجام دهید، به طور مثال امروزه انواع لوستر در سبک‌ های متفاوت طراحی می‌ شوند. برای اتاق‌ های کوچک می‌ توان از مدل‌ های سنتی، مدرن و صنعتی نیز استفاده کرد. بهترین گزینه‌ ای که برای پذیرایی ۳۰ متری می‌ تواند انتخاب شود، لوستری است که با حال و هوای دکوراسیون این بخش از خانه کاملا هماهنگ باشد.

موارد مختلف دیگری نیز وجود دارند که هنگام انتخاب و خرید لوستر برای فضای کوچک باید در نظر گرفته شوند. با ما در مجموعه نیکان لوستر همراه باشید تا در این زمینه به شما اطلاعات کافی ارائه دهیم.

لوستر برای پذیرایی 30 متری 

برای پذیرایی ۳۰ متری به دنبال چه لوسترهایی باشیم؟

سوالات مختلفی در خصوص خرید لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری و فضای کوچک مطرح می‌ شود. در واقع قبل از هر چیز باید بدانید که برای این فضاها لوسترهای سقفی بهتر هستند یا لوسترهای دیواری؟

با توجه به این که امروزه در سبک‌ های مختلف می‌ توان انواع محصولات را در بازار مشاهده کرد، توجه به دکوراسیون خانه، ابعاد و سلیقه افراد مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید به شمار می‌ روند. نوع چیدمان وسایل و همچنین نحوه نورپردازی اتاق و بخش‌ های کوچک منزل نیز در انتخاب شما موثر هستند.

به هیچ عنوان برای پذیرایی ۳۰ متری به سراغ خرید لوسترهای بزرگ نروید. هنگامی که فضای اتاق کوچک است، می‌ توانید از لوسترهای کوچک تا متوسط استفاده کنید. یک لوستر بزرگ به واسطه لامپ‌ های زیاد و شاخه‌ های بسیاری که دارد، می‌ تواند هارمونی اتاق پذیرایی کوچک را از بین ببرد. علاوه بر این لامپ‌ های زیاد در اتاق کوچک تعادل نور را نیز از بین خواهند برد.

فاکتورهای دیگری برای خرید لوستر کوچک جهت نصب در پذیرایی های ۳۰ متری در نظر گرفته می‌ شوند. به عنوان مثال ارتفاع سقف اگر کم بود باید از لوسترهایی استفاده کنید که آویزان نباشند.

میزان نوردهی لوستر نیز از جمله مواردی به شمار می‌ رود که در این انتخاب تاثیر می‌ گذارد. به طور مثال اگر قصد دارید در کنار سایر تجهیزات روشنایی یک منبع نوری به عنوان لوستر به کار ببرید، توصیه می‌ کنیم به سراغ مدل‌ های ۲۰۰ تا ۴۰۰ وات بروید. این نکته را نیز در نظر بگیرید که چند لامپ بر روی لوستر قرار گرفته که قادر هستند روشنایی بیشتری را به محیط بدهند.

به همراه مواردی که عنوان کردیم سایز لوستر برای نصب در پذیرایی کوچک و هر بخشی از منزل مهم‌ ترین مورد خواهد بود. هر اندازه که لوستر کوچک در فضای بزرگ به چشم نخواهد آمد، لوسترهای بزرگ نیز ظاهر یک اتاق کوچک که دارای سقف با ارتفاع کم است را نامناسب می‌ کنند.

برای خرید لوستر به جنس آن نیز باید توجه شود. با توجه به اینکه امروزه لوسترها را در جنس‌ های متنوع می‌ توانید خریداری کنید، انتخاب خود را بر اساس نوع دکوراسیون منزل و سایر لوازم باید انجام دهید. از میان گزینه‌ های موجود در بازار لوسترهای شیشه‌ ای، چوب، برنج و فلز می‌ توانند برای بخش‌ های مختلف خانه انتخاب شوند. در عین حال توصیه ما به شما این است که سراغ انتخاب گزینه‌ های آلومینیومی، برنزی و برنجی برای این فضاها بروید.

برای پذیرایی ۳۰ متری به دنبال چه لوسترهایی باشیم؟

لوستر کوچک مناسب فضای کوچک ۳۰ متری

مهمترین فاکتوری که برای خرید لوستر در نظر گرفته می‌ شود، اندازه آن است. برای فضای کوچک به سراغ لوسترهای کوچک و متوسط باید رفت. این روزها مدل‌ های متنوعی در دسترس قرار گرفته‌ اند که می‌ توانند برای پذیرایی کوچک انتخاب شوند. مدل‌ های چوبی، کریستالی و فانتزی در کنار لوستر مدرن با اشکال هندسی، زیبایی اتاق پذیرایی را دوچندان می‌ کنند. علاوه بر این گاهی مواقع به واسطه سبک طراحی پذیرایی و نوع دکوراسیون آن می‌ توانید از لوسترهای کلاسیک و سنتی نیز استفاده نمایید. قیمت لوستر را برای خرید نیز به هیچ عنوان فراموش نکنید. متاسفانه گاهی اوقات افراد برای خرید لوستر از برخی فاکتورها چشم پوشی می‌ کنند. به عنوان مثال علاوه بر اندازه و عرض لوستر، توجه به بلندای سقف و ارتفاع لوستر نیز نکات مهمی هستند که باید به آن ها پرداخت.

سعی کنید برای دریافت مشاوره جهت خرید لوستر مناسب فضای کوچک از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. مجموعه نیکان لوستر به عنوان مرکز فروش این محصولات تلاش کرده است که گزینه‌ های متعددی برای فضاهای کوچک و بزرگ در دسترس شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.