نیکان لوستر

لوستر مناسب با مبل سلطنتی

لوستر یکی از مواردی است که از زمان های بسیار گذشته کاربرد زیادی در زندگی بشر داشته است. شاید اوایل تنها به عنوان یک ابزار برای روشن کردن محیط های داخلی مطرح بود، اما اکنون به عنوان یک جز تزیینی و گرانبها در نظر گرفته می شود. لوستر ها انواع و اشکال بسیار متنوعی دارند، از لوستر های خطی و ساده تا لوستر های مجلل و شیک که در دکوراسیون های مختلف خودنمایی می کنند.
ست کردن لوستر با طراحی منزل بسیار مهم است؛ زیرا امروزه طراحی های گوناگونی در محیط داخلی منازل استفاده می شود. از طراحی هایی که طرفداران زیادی دارد، طراحی های سلطنتی هستند. خیلی از افراد وسایل خانه از جمله مبلمان را از انواع سلطنتی انتخاب می کنند. اگر شما هم به این نوع طراحی علاقه دارید، باید به ایجاد هماهنگی بین تمام اجزا اهمیت دهید. در این مطلب می خواهیم به بررسی انتخاب لوستر مناسب با مبل سلطنتی بپردازیم؛ اگر به این فکر می کنید که چه لوستری مناسب مبلمان سلطنتی شما است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

10 مدل لوستر مناسب با مبل سلطنتی که چیدمان خانه شما را متحول می کنند

10 مدل لوستر مناسب با مبل سلطنتی که چیدمان خانه شما را متحول می کنند

اگر از مبلمان سلطنتی استفاده می کنید، نیاز است تا سایر اجزای دکوراسیون را نیز با آن هماهنگ کنید. یکی از مواردی که در هر خانه ای در کنار مبلمان، چشم مهمانان یا بازدید کننده های شما را می گیرد لوستر است. اگر تناسب خوبی بین مبلمان و لوستر داشته باشید، شاهد زیبایی بی نظیر منزل خود خواهید بود. در ادامه به معرفی و بررسی مدل های لوستر مناسب با مبل سلطنتی که چیدمان خانه شما را متحول می کند می پردازیم.
معمولا افراد از مبلمان سلطنتی برای ایجاد فضای زیبا و پر زرق و برق استفاده می کنند تا نمایی لوکس از خانه خود ارائه دهند. در این گونه فضا و طراحی شما به لوستری نیاز دارید که در کنار نورپردازی خوب، بتواند این حس اشرافی را منتقل کند. انواع کلاسیک لوستر که دارای کریستال های زیاد و مجللی هستند، در این مورد مناسب خواهند بود. وجود کریستال های زیاد و شکیل به نورپردازی و ایجاد جلوه های نوری استثنایی کمک می کند. جلوه ظاهری این نوع لوستر ها نیز بسیار پر زرق و برق و شایسته همراهی با مبلمان و دکوراسیون سلطنتی است.

4,800,000 تومان لوستر 6 شعله فلز کریستال
5,800,000 تومان لوستر 8 شعله فلز کریستال مدل ژینا
1,000,000 تومان لوستر دیواری 1 شعله فلز کریستال مدل ژینا
8,500,000 تومان لوستر 10 شعله فلز و چوب طرح پتینه با کریستال مدل نارین 20آيتم هاي موجود


یکی دیگر از مدل های لوستر که می توانید با مبلمان سلطنتی خود ست کنید لوستر های با طراحی سلطنتی هستند. این لوستر ها دقیقا برای این کار ساخته شده اند، تا با جلوه سلطنتی خود ترکیب چیدمان داخلی شما را منحصر به فرد و رویایی کنند. لوستر های سلطنتی زیادی امروزه تولید می شوند که در شکل های متنوع و طرح های زیبا در دسترس هستند. این لوستر ها ظاهری چشم نواز دارند و به منحصر به فرد شدن طراحی شما کمک خواهند کرد.
از مدل های دیگر لوستر مناسب با مبل سلطنتی می توان به لوستر های کریستالی سلطنتی اشاره کرد که ترکیبی از لوستر های سلطنتی و کریستالی هستند و این مسئله یک لوستر بسیار دیدنی را ایجاد کرده است. مدل های بسیار زیادی از لوستر های کلاسیک و سلطنتی وجو دارد که بر اساس نوع و رنگ مبلمان و طراحی خانه می توانید از بین آنها مدل دلخواه خود را انتخاب و تهیه کنید.

ست کردن لوستر با مبل سلطنتی

ست کردن لوستر با مبل سلطنتی

برای ست کردن لوستر با مبل سلطنتی باید به نکات مختلفی توجه کنید که در ادامه مطلب بعضی از این موارد را شرح می دهیم. ابتدا شکل و طرحی از لوستر را انتخاب کنید که هماهنگی لازم را با مبلمان شما داشته باشد. از نظر ظاهر باید مبلمان و لوستر شما تناسب لازم را داشته باشند. قدم بعدی توجه به رنگ مبلمان است، اغلب مبلمان های سلطنتی ترکیبی از طیف رنگ زرد یا طلایی را دارند. در اینگونه موارد انتخاب لوستر طلایی رنگ و یا آبکاری شده با طلا یا مانند آن انتخابی مناسب خواهد بود. در بیشتر دکوراسیون های سلطنتی لوستر های با ترکیب رنگ طلایی بیشترین تناسب را با سایر اجزا دارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

لوستر را با چی ست کنیم


در ادامه باید به فضا و تناسب اندازه لوستر و مبلمان دقت کنید. این مورد در به چشم آمدن مناسب لوستر بسیار اهمیت دارد. ممکن است نیاز باشد ارتفاع لوستر را از حد عادی کمتر یا بیشتر کنید. در نظر داشته باشید که هیچگاه یک لوستر بسیار بزرگ یا بسیار کوچک مناسب نخواهد بود.
اگر فضای کافی دارید می توانید از لوستر های با شاخه های جانبی زیاد استفاده کنید اما اگر فضای شما محدود است نگران نباشید، چرا که داشتن شاخه زیاد همیشه به معنای زیبایی بیشتر نیست؛ شما می توانید از لوستر با شاخه کمتر که مناسب محیط خودتان است استفاده کنید.
در نهایت با کنار هم قرار دادن موارد بالا می توانید به یک ترکیب کاربردی و مناسب برای منزل خود برسید. در پایان توصیه می شود به ذوق و خلاقیت خود نیز رجوع کنید و طراحی دلخواه خود را در نظر داشته باشید.

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.