نیکان لوستر

بهترین رنگ برای لوستر

از آنجا که بیشتر زمان استراحت در خانه و به خصوص بخش هایی از آن مثل پذیرایی سپری می شود، توجه به نحوه چیدمان، طراحی و همچنین رنگ هایی که برای اجزای دکوراسیون خود انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد. لوستر علاوه بر این که ابزاری است برای روشنایی بخشیدن به خانه، از اجزای مهم دکوراسیون داخلی نیز به حساب می آید.
انتخاب رنگ و طرح مناسب برای لوستر تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارد. از موارد مهم در تعیین رنگ لوستر توجه به محل نصب آن است، معمولا سعی می شود رنگ لوستر تناسب خوبی با محیط داشته باشد. لوستر ها اغلب مدت زمان زیادی استفاده می شوند و شما در این مدت ممکن است سرویس مبلمان یا اجزای دیگر منزل را تغییر دهید، بنابراین در انتخاب رنگ لوستر بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که با طیف گسترده تری از طراحی ها همخوانی دارند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین رنگ برای لوستر و نورپردازی آن می پردازیم.

بهترین رنگ برای لوستر

  • تنوع آبکاری رنگ لوستر، بهترین رنگ مناسب با فضا

امروزه لوسترها تنها برای روشن کردن فضای خانه یا محیط کار استفاده نمی شوند، لوسترها ابزاری برای تزیین و زیبا کردن دکوراسیون هستند. لوستر ها حتی هنگامی که از آن ها استفاده نمی شود و خاموش هستند هم نقش خود را در منحصر به فرد کردن محیط ایفا می کنند.
به دلیل اینکه اغلب لوستر ها از وسایل قیمتی و مهم منزل به حساب می آیند و همانطور که گفتیم تا مدت ها از آنها استفاده می شود، باید از دوام و کیفیت خوبی برخوردار باشند. از نکات مهم در زیبایی یک لوستر، رنگ آمیزی آن و تغییر نکردن رنگ در گذر زمان است. برای اینکه لوستر رنگ لوستر از پایداری بیشتری برخوردار باشد از فرآیندی به نام آبکاری استفاده می شود.
آبکاری فرآیندی است که آن را نه فقط برای زیبایی بلکه برای محافظت از فلزات و افزایش عمرشان انجام می دهند. آبکاری روشی است مبتنی بر علم شیمی که در آن یک لایه از فلزات خاص مثل طلا، نقره و یا نیکل بر روی فلز مورد نظر قرار می گیرد. این فرآیند به وسیله جریان الکتریکی انجام می شود و در نتیجه کار شما یک سطح صیقلی و درخشان را خواهید داشت. لوستر ها برای اینکه عمر بیشتری داشته باشند و از درخشندگی لازم برخوردار باشند اغلب آبکاری می شوند. حتی لوستر های قدیمی شما که از جنس فلز هستند و اکنون تیره یا سیاه شده اند را می توانید با آبکاری جلوه ای نو و باور نکردنی ببخشید.

تنوع آبکاری رنگ لوستر، بهترین رنگ مناسب با فضا

برای لوستر می توانید رنگ های مختلفی استفاده کنید، اما مهمترین نکته در اینجا این است که آیا رنگ مورد نطر با طراحی دکوراسیون شما تناسب دارد یا خیر؟ انتخاب رنگ مناسب با فضا شاید کمی سخت به نظر برسد اما با کمی زمان گذاشتن کم کم به گزینه مناسب می رسید. در ادامه چند نکته در مورد انتخاب رنگ لوستر برای شما آماده کرده ایم.
از نکات مهم در تعیین رنگ لوستر بررسی دقیق اجزای دیگر محل نصب لوستر است. باید رنگی را انتخاب کنید که در کنار رنگ مبلمان و غیره احساسی خوشایند ایجاد کند. معمولا توصیه می شود برای ایجاد حس شادابی و سرزندگی از رنگ های گرم استفاده کنید. مورد دیگر که باید در نظر بگیرید، اندازه اتاق یا فضایی است که لوستر در آن قرار می گیرد؛ در محیط های کوچک تر رنگ های روشن بهتر هستند چرا که در بزرگ تر نشان دادن فضا کمک می کنند. مورد دیگر توجه به شکل خود لوستر است باید رنگ لوستر با شکل آن هماهنگ باشد، رنگ باید به گونه ای باشد که باعث نورپردازی بهتر لوستر شود.
در انتها باید به این مسئله توجه کنید که شما بهتر از هر فردی می توانید حس و حال خانه خود را بشناسید و با استفاده از کمی خلاقیت به بهترین طراحی و رنگ برای لوستر برسید. مهم این است که شما در فضای منزل احساس آرامش داشته باشید پس فراتر از هر قاعده ای برای تعیین رنگ از خلاقیت خودتان کمک بگیرید.

تنوع آبکاری رنگ لوستر، بهترین رنگ مناسب با فضا

لامپ لوستر چه رنگی باشه

به جز انتخاب شکل و رنگ لوستر که تاثیر عمده ای در دکوراسیون دارد، نورپردازی آن نیز بسیار حائز اهمیت است. در مورد رنگ لامپ های لوستر نظرات مختلفی وجود دارد. برخی معتقدند استفاده از رنگ سفید خالص بهترین انتخاب است و عده دیگری بر رنگ زرد تاکید دارند. تاکنون هیچ نتیجه قطعی وجود ندارد که کدام رنگ از نظر سلامتی بینایی بهتر هستند و اغلب تفاوت ها در مورد خود نورپردازی است.
به صورت کلی رنگ زرد برای ایجاد آرامش و القای صمیمیت مناسب است. فضایی که با نور زرد یا همان آفتابی نورپردازی می شود خستگی شما را تسکین می دهد، هرچند اگر مدت طولانی استفاده شود ممکن است کمی چشمانتان را بزند. نور سفید که امروزه بیشتر نورپردازی ها را شامل می شود، تقریبا معادل نور طبیعی است و چشم را تحریک نمی کند. برای اینکه نورپردازی بهتری داشته باشید توصیه می شود از ترکیبی مناسب از نور مهتابی یا سفید و آفتابی یا زرد استفاده کنید.

افزودن دیدگاه

شماره ثبت سفارش : 09134350109 هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.